قیمت انواع سیستم صوت پارک و شهربازی

امروزه در بسیاری از پارک ها و شهربازی ها، جشن ها و مناسبت های گوناگونی را برگزار می‌ کنند. برای برگزاری مناسبت های متنوع در پارک ها و شهربازی ها به سیستم صوت مناسب نیاز خواهند داشت. سیستم صوت پارک و شهربازی متفاوت می باشد که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. هر یک از افرادی که می خواهند سیستم صوتی مناسبی را در پارک ها و فضای سبز نصب کنند باید ابتدا نوع فضای مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند. اگر متراژ فضای پارک یا شهربازی زیاد باشد باید از سیستم های صوتی بیشتری استفاده نمایند.

نصب لوازم صوتی پارک و شهربازی با استفاده از تجهیزات ضروری انجام می گردد. تجهیزاتی که برای خرید سیستم های صوتی  وجود دارد متفاوت هستند . هر یک از این تجهیزات باید بر اساس استانداردهای مشخص شده راه اندازی شوند. کیفیت تجهیزات صوتی برای هریک از شهربازی ها و پارک را نیاز است که به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها که مناسب تر می باشد انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که هزینه خریداری هر یک از انواع سیستم های مربوط به صوت مجتمع پارک و شهربازی با یکدیگر متفاوت هستند. بر همین اساس شما باید قیمت تمامی آنها را پیش از خرید بررسی کنید.

صوت پارک
صوت پارک

تجهیزات لازم صوت شهربازی و پارک

برای نصب انواع سیستم های صوتی در پارک ها و شهربازی ها باید از تجهیزات زیادی استفاده شود که نیاز است به خوبی این تجهیزات را بشناسید. برخی از مهمترین تجهیزات مربوط به پخش صوت عبارت هستند از :

1. بلندگو پارکی

بلندگو یکی از مهمترین تجهیزاتی می باشد که جهت راه اندازی یک سیستم خوب شهربازی و پارک باید به نصب آن دقت داشته باشید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بلندگوهای متنوعی برای پارک و شهربازی مورد استفاده قرار می گیرند. بلندگوهای ستونی، بلندگوهای شیپوری و بلندگوهای ضد آب از جمله مهمترین و اصلی ‌ترین بلندگو هایی هستند که در فضای آزاد مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ضدآب بودن هر یک از بلندگوها یکی از مهم‌ ترین نکاتی به شمار می ‌رود که زمان خریداری باید به آن دقت داشته باشید. به طور کلی تمامی بلندگوهایی که برای نصب و پخش صوت استفاده می شوند دارای کیفیت بالایی هستند و ضد آب می باشند.

2. آمپلی فایر پیجینگ پارک

آمپلی فایر به عنوان یکی دیگر از تجهیزات تقویت کننده صوتی در شهربازی و پارک و مجنمع تجاری شناخته می ‌شود. به طور معمول سیگنال‌ های صوتی که باید پخش شوند امکان دارد در سطح استاندارد نباشند. به همین دلیل نیاز است که روی سیستم های صوتی از آمپلی فایر استفاده شود. آمپلی فایرها توان های متنوعی دارند که هر یک از آنها برای مدل خاصی از بلندگو ها به کار برده می شوند. تمامی اطلاعات آمپلی فایر را پیش از خریداری باید بررسی کنید و سپس آنها را خریداری نمایید

سیستم صوت شهربازی
سیستم صوت شهربازی

3. میکروفون پیج پارک و شهربازی

میکروفون یکی دیگر از دیگر تجهیزات مربوط به برقراری صوت پارک و شهربازی می باشد. میکروفون های دستی و میکروفون های پیجینگ از جمله مهمترین و بهترین میکروفون هایی می باشند که شما می توانید برای پارک و شهربازی انتخاب کنید. میکروفون‌های دستی برای برگزار کردن جشن ها و مراسمات در فضای باز بیشتر استفاده می ‌شوند. میکروفون های پیجینگ جهت پیام‌ رسانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. میکروفون های پیجینگ دارای کیفیت بسیار عالی هستند و برند تولیدی آنها معتبر می باشد. برخی از میکروفون های پیجینگ دارای دکمه می باشند که قبل از پیام رسانی توجه افراد را جلب می کنند. به همین دلیل هر یک از افراد در شهربازی و فضای سبز پیش از اعلام اطلاعیه های مربوط نظرشان جلب می گردد و به پیام توجه بیشتری می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!