پروژه سیستم پیجینگ

سیستم پیجینگ بیشتر در بیمارستان‌‌ها، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دانشگاه‌ها، ادارات، پارک‌ها و دیگر مجتمع‌های عمومی بزرگ کاربرد دارد. از این سیستم برای رساندن صدا به بخش‌های گوناگون یک ساختمان یا مجتمع استفاده می‌شود.

با تغییر سبک زندگی انسان‌ها و به وجود آمدن اماکن بزرگ عمومی، نیاز به یک تکنولوژی پیشرفته برای سرعت بخشیدن به کارهای گروهی بیش از پیش مشهود شد. سیستم پیجینگ سیستمی کارآمد است که این نیاز جوامع را پاسخ گفته و تأثیر بسزایی بر روند مدیریت و نظارت در مجامع مختلف داشته است.

بخش‌های اصلی سیستم پیجینگ

جای‌گذاری هر کدام از قسمت‌های سیستم، تأثیر مهمی بر نوع عملکرد آن دارد. بخش‌های اصلی این سیستم عبارتند از:

۱- وروردی‌های سیستم که شامل میکروفن، رایانه، پخش صوت و سامانه‌های هوشمند صوتی است.

۲- آمپلی‌فایر که تقویت همه ورودی‌ها را بر عهده دارد.

۳- خروجی‌ها که انواع بلندگوها را شامل می‌شود و سیگنال الکترونیکی را به سیگنال صوتی تبدیل می‌کند.

۴- وایرینگ و کابل‌کشی که آمپلی‌فایر را به ورودی‌ها و خروجی‌ها وصل می‌نماید.

میکروفون

کارکرد میکروفون‌ در سیستم پیجینگ به این گونه است که صوت را دریافت کرده و به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. در این سیستم‌ها از دو مدل میکروفون سیم‌دار و میکروفون بی‌سیم استفاده می‌شود. میکروفون‌های بی‌سیم به سه شکل دستی، هدمیکی و یقه‌ای هستند. امکان جابجایی راحت، قابلیت پیش زنگ و ورودی فلش از مزایای میکروفن سیستم پیجینگ است.

میکروفون رومیزی سیستم پیجینگ یکی از پرکاربردترین میکروفون‌های سیستم پیجینگ است که به شکل کنسول رومیزی نصب می‌شود. بعضی از میکروفون‌های رومیزی علاوه‌بر کلید روشن و خاموش، کلید پیش‌زنگ هم دارند.

آمپلی‌فایر

آمپلی فایر مهم‌ترین قسمت سیستم پیجینگ است که دو مدل رک صوتی و پرتابل رومیزی دارد. به همین دلیل انتخاب و خرید آمپلی‌فایر با کیفیت می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی روی عملکرد سیستم داشته باشد. فاکتورهای تأثیرگذار در انتخاب آمپلی‌فایر عبارتند از: تعداد بلندگو، توان بلندگو، مسافت کابل‌کشی و تعداد کانال‌های لازم برای پروژه. 

بلندگو‌ و باند

بلندگو و باند باید از لحاظ کیفیت رتبه بالایی را داشته باشند تا عملکرد سیستم پیجینگ خوب باشد. بلندگوها به چهار شکل سقفی، ستونی، شیپوری و دکوراتیو طراحی می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها عملکرد ویژه‌ای دارند که بسته به نوع فضا استفاده می‌شوند.

سیستم تحت شبکه پیجینگ شرکت تک‌باند

شرکت تک‌باند با سال‌ها تجربه در زمینه فروش و نصب سیستم‌های پیجینگ توانسته خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد. انواع پروژه‌های موفق و بزرگ در سراسر کشور به همراه رضایت مشتریان سبب شده تا تک‌باند نام پر آوازه‌ای پیدا کند. مدیران شرکت تک‌باند همواره در تلاش‌اند تا ارائه دهنده برترین سیستم‌های تحت شبکه پیجینگ در کشور باشند.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!