باند آر سی اف

شاید شما هم با این سوال جالب مواجه شوید. در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که باند آر سی اف یک محصول نیست. بلکه یک مجموعه از محصولات تولید شده توسط شرکت آر سی اف می باشد. باند RCF  شاید یکی از محبوب ترین مدل های باند موجود در ایران به حساب بیاید. این محصولات می توانند قدرت بالایی داشته باشند و در عین حال، کارایی مناسبی دارند. برند هایی در کشور عزیز ما یعنی ایران، در زمینه عرضه و فروش انواع باند مونتاربو، جی بی ال و آر سی اف فعالیت می کنند. برای خرید، شما حتما باید به دنبال بهترین برند برای بودجه خود باشید. در هر صورت، اگر شما هم قصد دارید تا اطلاعات بیشتری را در مورد انواع باند جی بی ال JBL و باند آر سی اف به دست آورید، ادامه مقاله امروز ما را از دست ندهید.

باند RCF
باند آر سی اف RCF

 

معرفی برند آر سی اف

باند RCF ، شاید یکی از محصولات کمتر شناخته شده در ایران به حساب بیاید ولی، طرفدار های خاص خود را دارند. قبل از پرداختن به این باند ها و مقایسه آنها بیایید برند آر سی اف را بررسی کنیم. این برند برای اولین بار در سال 1969 و در کشور ایتالیا شروع به کار کرد. مدت زمان زیادی نگذشته بود که محصولات تولید شده در شرکت آر سی اف محبوبیت بالایی در سراسر اروپا به دست آورد. به طوری که اکثر مردم به استفاده از محصولات تولید شده توسط این شرکت علاقه زیادی نشان می دادند.

جالب است بدانید که این برند RCF ، برای اولین بار در زمینه تولید میکروفن و بلندگو فعالیت می کرد. هنگامی که آنها موقعیت سریع خود را دیدند، تصمیم گرفتند تا بازار کار خود را تا حد بسیار زیادی گسترش دهند. آنها هم اکنون در زمینه ساخت انواع میکروفن، باند، بلندگو، ترانس و آمپلی فایر فعالیت می کند. شما می توانید بسته به نیاز های کلی و جامع خود، یکی از انواع باند آر سی اف موجود در بازار های داخلی و خارجی کشور ما را تهیه کنید. این محصولات معمولا گارانتی مناسبی داشته و طول عمر بالایی هم دارند.

ویژگی های کلیدی انواع باند آر سی اف

باند آر سی اف دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت های کلیدی به شدت مهم می باشد. همه مدل ها و طرح های مختلف این محصول، کیفیت ساخت عالی داشته و شما با خیال راحت می توانید از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کنید. جالب است بدانید که باند های RCF می توانند در برابر آسیب ها و مشکلات مختلف هم به شدت مقاوم باشند. دارا بودن دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های اکتیو و پسیو، شاید مهم ترین ویژگی این باند ها به حساب بیاید.

باند آر سی اف می تواند ابعاد مختلفی داشته باشد. شما می توانید مدل های کوچک تر این محصول را برای کاربرد های شخصی به کار گیرید. و از مدل های بزرگتر برای کاربرد های تجاری استفاده کنید. همه چیز بستگی به نیاز های کلی و جامع شما دارد. بهتر است که قبل از اقدام برای خرید این محصول، شما تحقیقات اولیه خود را انجام دهید و مطمئن شوید که در حال خرید بهترین مدل های این محصول برای کار و فعالیت مورد نظر خود هستید. باند های آر سی اف در کشور عزیز ما توسط نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده تضمین می شوند. در نتیجه، اکثر آنها گارانتی معتبر داشته و به دست شما می رسند.

مقایسه باند آر سی اف با باند جی بی ال JBL

حتما شما هم نام برند جی بی ال را شنیده اید. برند جی بی ال یک برند امریکایی به حساب می آید که به شدت محبوب شده است. از برند آر سی اف ما باند RCF art 725a را انتخاب کرده ایم. این محصول قوی و با ارزش، خروجی 1500 وات دارد. در نتیجه، قدرت بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. حداکثر میزان SPL این محصول نزدیک به 131 دسی بل می باشد. پس، قدرت پرتاب صدای زیادی دارد. فرکانس پاسخگویی اصلی این محصول هم بین 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. این ویژگی ها، این باند را به یک باند به شدت مناسب برای انجام اکثر فعالیت ها تبدیل کرده اند.

باند اکتیو JBL EON615، یکی دیگر از انواع باند محبوب در ایران به حساب می آید. این مدل از باند، قدرت خروجی 1000 وات خواهد داشت. جالب است بدانید که این باند می تواند طول عمری به شدت خوب و مناسب داشته باشد. میزان spl این باند تولید شده توسط شرکت جی بی ال نزدیک به 127 دسی بل است. در نتیجه این محصول هم می تواند قدرت صدای مناسبی داشته باشد.

باند جی بی ال JBL
باند جی بی ال JBL

این دو مدل از باند، تقریبا مشخصات یکسانی دارند. مسلما باند آر سی اف کمی قوی تر می باشد ولی، شما باید به بودجه تان هم توجه داشته باشید. در زمان نگارش این مقاله باند اکتیو جی بی ال قیمت پایین تری در مقایسه با باند آر سی اف دارد. باند مونتاربو هم در همین رده قیمت قرار گرفته است. معمولا محصولات تولید شده توسط این برند ها می توانند ویژگی ها و قابلیت های یکسانی داشته باشند.

 

باند آر سی اف
بلندگو های rcf
  • admin
  • اردیبهشت 8, 1401
  • 2431 بازدید

3 دیدگاه برای “باند آر سی اف چیست و چه تفاوت هایی با دیگر برند ها دارد؟”

  1. نقاط قوت
    • عباس مقدم
    • بیس عالی
    • هیئتی
    • عمری
    • اکتیو
    • سبک
    • ارزان
    • باکیفیت
    • عالی
    نقاط ضعف
    • ندیدم

    باند عالی هست مخصوصا ۷۴۵بعد۷۱۵
    باکیفیت سبک ارزون و هرچی بگم کم گفتم امروز
    ۲۱/۴/۱۴۰۲ قیمت ۷۴۵:اکتیو هست ۱۶۲
    تومان دعا کنید بخریم 🤣❤️

  2. سلام.بنظر من این برند جلو JBL و YAMAHA بسیار ضعیف تره.شما صدای مدل‌های DSR و DZR از برند YAMAHA و مدل SRX از برند JBL رو گوش کنید.خودتون متوجه اختلاف فاحش این برند با برندهای مذکور میشین.یا علی مدد…

  3. نقاط قوت
    • کیفیت شفافیت پرتاب صدا سبکی
    نقاط ضعف
    • بیس کم

    داداش یوتیوب پر از کلیپ مقایسه هاش هست جی بی ال پرچمدارانش ۷۴۵شکستشون میده در کیفیت و پرتاب صدا توی بیس جزئی جی بی ال بهتره از آنطرف ۱۰کیلو سنگین تره ارسی اف حرف اول بازار میزنه توی دوام کیفیت سبکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!