سیستم کنفرانس وایرلس

ارتباط و برقراری جلسات بصورت مداوم از ویژگی شرکت و ارگان های موفق می باشد از این رو مدیران شرکت های موفق برگزاری جلسات و دریافت پیشنهاد در جلسات را در اولویت برنامه های خود قرار می دهند. یکی از تجهیزاتی که در سالن جلسات بسیار حائز اهمیت می باشد سیستم کنفرانس است . توسط سیستم کنفرانس پخش صدای شرکت کنندگان و مدیریت سخنرانی ها بسیار آسان خواهد شد و سالن کنفرانس از نظم و کیفیت بالایی برخوردار خواهد شد . از سیستم کنفرانس فقط برای سخنرانی استفاده نمی شود بلکه می توان جلسات را به صورت صوتی و یا تصویری به صورت فایل ضبط کرد. انتخاب میکروفن های رومیزی کنفرانسی می تواند دو مدل باشد سیستم کنفرانس باسیم و سیستم کنفرانس بیسیم از دو انتخاب شما خواهد بود هریک از این سیستم های کنفرانس دارای مزیت و معایبی می باشند که در ادامه به بهترین سیستم کنفرانس بیسیم و سیستم کنفرانس باسیم می پردازیم.

ساختار کلی سیستم کنفرانس

سیستم صوت کنفرانس از بخش های مختلفی تشکیل شده است و با مونتاژ این تجهیزات یک سیستم کنفرانس تشکیل می شود. ساختار کلی سیستم کنفرانس باسیم و سیستم کنفرانس بیسیم مشابه یکدیگر هستند فقط نوع عملکرد سیستم کنفرانس باسیم با سیستم کنفرانس بیسیم متفاوت است. هر سیستم کنفرانس از میکروفون های رومیزی و مرکز کنترل تشکیل شده است .

بهترین سیستم کنفرانس بیسیم
بهترین سیستم کنفرانس بیسیم

سیستم کنفرانس بیسیم

در ارتباط بیسیم کابل های ارتباطی بین میکروفن ها و مرکز کنترل حذف شده است و ارتباط بصورت وایرلس انجام می شود. در این سیستم جابجایی میکروفن ها براحتی انجام می شود و نیازی به برش میز و سیم کشی بین میکروفون های رومیزی کنفرانس نمی باشد.

انتقال سیگنال صوتی در سیستم کنفرانسی بی سیم می تواند بصورت VHF و یا UHF باشد. میکروفون هایی که در محدوده رنج فرکانسی UHF کار می کنند قیمت بیشتری نسبت به میکروفن های VHF دارند و بهترین سیستم کنفرانس بیسیم برای سالن های کنفرانس می باشد. از مزایای میکروفن کنفرانس UHF سیگنال صوتی باکیفیت تر در مقصد و پوشش محدوده بیشتر آن اشاره نمود. اگر بخواهیم یکی از بهترین سیستم کنفرانس بیسیم را معرفی کنیم بی شک میکروفن کنفرانس بیسیم ام پرو Mpro مدل WM-4U بهترین انتخاب خواهد بود. این میکروفن رومیزی بیسیم در بسیاری از پروژه های سالن جلسات نصب و راه اندازی شده است و بالاترین امتیاز را از کاربران درافت کرده است.

میکروفن های کنفرانس بیسیم می تواند به صورت تک کانال ، دو کانال ، چهارکانال و هشت کانال باشد . در صورتی که تعداد شرکت کنندگان شما در سالن جلسات بیشتر از 8 نفر باشد می توانید چند ست 4 تایی و یا 8 تایی را با فرکانس های مختلف انتخاب و در سالن جلسات راه اندازی کنید.

دقت داشته باشید هریک از کنسول های رومیزی بی سیم توسط باتری داخلی که می تواند از نوع ساده و یا شارژی باشد راه اندازی می شود . در انتخاب تجهیزات بیسیم دقت داشته باشید برندی را انتخاب کنید که از کمترین میزان مصرف باتری برخوردار باشد باز هم اینجا سیستم کنفرانسی بی سیم M.PRO خود نمایی می کند و در صدر بهترین سیستم کنفرانس بیسیم ها می باشد.

سیستم کنفرانس باسیم

استفاده از کابل در تجهیزات الکترونیکی همواره از امنیت بالایی برخوردار بوده و مشکل شارژ و تداخل فرکانسی موجود در میکروفون های بیسیم را نخواهیم داشت. در این مدل ارتباط بین میکروفن ها از طریق کابل انجام می شود و میکروفون های رومیزی در سالن کنفرانس به ترتیب نصب و با کابل به هم متصل می شوند.

سیستم میکروفون کنفرانس باسیم در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید و به بازار عرضه می شود . در مدل های آنالوگ سیستم سخنرانی فراهم شده است و یکعدد میکروفن بعنوان میکروفن ریاست در نظر گرفته می شود . میکروفون ریاست دارای کلید اولویت است و می تواند سایر میکروفن های شرکت کننده را غیر فعال کند.

سیستم های کنفرانس دیجیتال علاوه بر سخنرانی دارای یک امکانات ویژه هستند و آن پشتیبانی از دوربین های اتوتراک در سالن جلسات است . با نصب یک یا چند دوربین سالن کنفرانس می توانید تصویر سخنران را از طریق مانیتور پخش و یا برروی دستگاه های ذخیره ساز آن را ضبط کنید.

 

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سیستم کنفرانس بیسیم و سیستم کنفرانس باسیم با کارشناسان صوت و الکترونیک شرکت تک باند در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!