بلندگو ام پرو MPRO F610

تجهیزات صوتی در پروژه های بزرگ و کوچک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . طراحی و اجرای سیستم صوت باید مطابق با اصول مهندسی صوت انجام شود تا علاوه بر پوشش صوتی کامل در شرایط مختلف کارایی داشته باشد. با افزایش دسترسی های بیشتر به امکانات در سیستم پیجینگ جایگاه سیستم پیجینگ تحت شبکه پر رنگ شده است و توانسته است بسیاری از امکانات و نیازهای پروژه صوتی مخصوصا در پروژه های بزرگ را برآورده سازد. کمپانی MPRO تایوان یکی از پیشرو ترین کمپانی ها در تولید سیستم پیجینگ تحت شبکه IP است و در بسیاری از پروژه های بزرگ جهانی نصب و راه اندازی شده است و توانسته امتیاز بالایی را در کسب رضایت از مشتری دریافت کند و به یکی از محبوب ترین برندها در سیستم صوت پیجینگ تبدیل شود. در این بخش قصد داریم برخی از محصولات سیستم صوت تحت شبکه ام پرو را معرفی کنیم.

بلندگو سقفی تحت شبکه ام پرو

بلندگوهای سقفی تحت شبکه IP به دو شکل توکار و روکار تولید و به بازار عرضه می شود . سایز اسپیکرهای سقفی تحت شبکه با توجه به بلندگوی داخلی متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز پروژه یکی از مدل های اسپیکر سقفی تحت شبکه MPRO را انتخاب کنید. علاوه بر بلندگوس سقفی یک عدد ماژول نیز داخل این اسپیکرها قرار داده شده است که دارای IP مشخصی می باشند.

بلندگو ستونی IP

بلندگو ستونی تحت شبکه قابل نصب برروی دیوار و ستون می باشد و در وات های مختلف توسط کمپانی M.PRO تولید می شود . با افزایش قدرت خروجی ابعاد اسپیکر دیواری نیز بزرگتر می شود . اسپیکر ستونی ام پرو دارای تنوع بالایی می بشد و شما می توانید با توجه به محیط و کارایی یکی از اسپیکرها را انتخاب و نصب کنید. بلندگو ستونی های تولید شده توسط این کمپانی دارای بدنه آلومینیومی با بهترین آکوستیک ساخته شده است.
بلندگو سالنی IP قابل نصب در فضای داخلی مثل سالن و، اتاق و کلاس درس می باشد . بلندگوهای تحت شبکه ضدآب نیز مناسب نصب در فضای بیرونی کارگاه ، کارخانه و استخر است که از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و آب برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!