سیستم پیجینگ بیمارستان

سیستم صوتی که در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مواردی می باشد که پیش از طراحی آن باید به خوبی جزئیات آن را در نظر بگیرید. سیستم صوت بیمارستان دارای تجهیزات متفاوت می باشد که هر یک از آنها دارای وظایف متفاوت می باشند. سیستم پیجینگ بیمارستان باید به گونه ای باشد که ایجاد آرامش در بیمارستان ایجاد کند. رک صوتی بیمارستان باید تنظیم صدای مناسبی داشته باشد بیش از اندازه ولوم بالا نرود. بلندگو سقفی بیمارستان و میکروفون بیمارستان از جمله اصلی ترین و مهمترین تجهیزاتی می باشد که روی سیستم آنها را نصب می کنند.

نصب سیستم صوت بیمارستان باید به صورت حرفه ای انجام شود. اینکه کمترین آزار و اذیت به گوش حاضرین برسد بستگی به نصب اصولی سیستم پیجینگ بیمارستان دارد. به طور معمول شما باید به خوبی بدانید که نصب سیستم صوتی در بیمارستان برای دو هدف می باشد. اولین هدف برای اطلاع رسانی می باشد و دومین هدف برای پخش موسیقی است. تجهیزات صوتی بیمارستان متنوع است که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی می باشد. رک صوتی بیمارستان، میکروفون بیمارستان و بلندگو سقفی بیمارستان از جمله اصلی ترین و مهمترین تجهیزاتی می باشد که باید روی سیستم صوتی نصب گردد.

سیستم صوت بیمارستان
سیستم صوت بیمارستان

ویژگی ها و معرفی تجهیزات سیستم صوت بیمارستان

برخی از ویژگی ها و مشخصات هر یک از تجهیزات سیستم صوت بیمارستان که شما زمان خرید سیستم پیجینگ بیمارستان باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

1. بلندگوی سقفی بیمارستان

زمان خریداری هر یک از بلندگوهای سقفی برای سیستم صوت بیمارستان شما مدل ها و اندازه های متنوعی از آنها را مشاهده می کنید. هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات متنوع هستند که شما بر اساس سیستم صوتی بیمارستان می توانید یکی از آنها را خریداری نمایید. به طور معمول بلندگوهایی که سقفی هستند بهترین گزینه برای نصب می باشند. زیبایی بصری بیمارستان با استفاده از این بلندگو چند برابر می شود. در صورتی که بیمارستان سقف کاذب داشته باشد بلندگوسقفی بیمارستان برای سقف کاذب گزینه مناسبی هستند. اما در صورتی که بیمارستان سقف کاذب نداشته باشد، نصب بلندگوسقفی بیمارستان به صورت روکار انجام می دهند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که کابل های این بلندگوها مخفی می باشد و در مسیر حرکت افراد قرار نخواهد گرفت.

2. بلندگوی ستونی و دیواری بیمارستان

یکی دیگر از بلندگوهایی که در سیستم صوت بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد بلندگوهای ستونی و دیواری می باشد. به شکل عمودی و افقی این نمونه از بلندگوها را در ساختمان ها نصب می کنند. برای نصب کردن آنها باید از پایه هایی که قابلیت چرخ دارند استفاده شود. این نمونه از بلندگوها کیفیت بسیار عالی دارند و در سالن بیمارستان نصب می شوند. البته که باید بدانید این بلندگوها را در سیستم های بیمارستانی چندان زیاد مورد استفاده قرار نمی دهند. کابل های این نمونه بلندگوها باید به صورت حرفه ای نصب شوند تا زیر دست و پا نمانند.

سیستم پیجینگ بیمارستان
سیستم پیجینگ بیمارستان

3. آمپلی فایربیمارستان

در برخی از مواقع ممکن است که سیستم صوتی نصب شده بیمارستان بی کیفیت باشد، این مسئله به دلیل نصب غیر حرفه ای آمپلی فایر می باشد. آمپلی فایر هر یک از نویزهایی که در ارتعاشات الکترونیکی وجود دارد را از بین می برد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که آمپلی فایر برای تقویت صدا مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از اینکه صدا از درون منبع به درون بلندگوها برسد باید ابتدا به وسیله آمپلی فایر تقویت شود. آمپلی فایر هر یک از سیگنال های صوتی که ضعیف می باشد به اندازه استاندارد ارتقاء می دهد.

هدف اصلی هر یک از سیستم های صوتی مراکز درمانی پخش پیجینگ و موسیقی می باشد. بلندگوها را در دو مدل اکتیو و پسیو تولید می کنند. بلندگوهای اکتیو دارای آمپلی فایری هستند که درونشان نصب می شود. شما می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. اگر روی هر یک از بلندگوها، یک آمپلی فایر جداگانه نصب کنید فشار زیادی به بلندگوها وارد نخواهد شد. صدای با کیفیت در این صورت روی سیستم پخش می شود.

رک صوتی بیمارستان
رک صوتی بیمارستان

4. میکروفون بیمارستان

میکروفون هایی که در سیستم صوت بیمارستان به کار گرفته می شود چندین مدل هستند. میکروفون ها باید با آمپلی فایرها هماهنگی داشته باشند. دو مدل میکروفون وجود دارد که روی سیستم های صوتی بیمارستان نصب می شود. یکی از میکروفون ها بی سیم و با سیم می باشد، در میکروفون هایی که بی سیم هستند آمپلی فایرها و میکروفون ها به وسیله وایرلس با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. میکروفون های با سیم دقیقا دارای همین ویژگی می باشد. ولی در این نمونه از میکروفون ها به جای از وایرلس از کابل باید استفاده شود. میکروفون های رومیزی از جمله بهترین تجهیزات سیستم صوتی بیمارستان ها می باشد. پرسنل با استفاده از این میکروفون ها به راحتی می توانند صدا را ضبط کنند و اطلاعات لازم را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!