SENNHEISER-ADN-C1

سیستم کنفرانس SENNHEISER ، یکی از گزینه ها جهت خرید و نصب در سالن جلسه است. این سیستم می تواند تحت نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده مختلفی در کشور عزیز ما به فروش برسد. جالب است بدانید که در شهر های بزرگ همچون تهران، معمولا چند نمایندگی سیستم کنفرانس سنهایزر وجود دارد. نصب سیستم کنفرانس سنهایزر هم توسط همین شرکت ها صورت می گیرد. ولی، برای تهیه شما باید به دنبال بهترین شرکت ها باشید.

مراکز عرضه کننده می توانند محصولات خود را با تعرفه ها و قیمت های مختلفی هم به فروش برسانند. هنگامی که شما از بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید کنید، دیگر نباید نگرانی خاصی در مورد قیمت سیستم کنفرانس SENNHEISER داشته باشید. مسلما فاکتور های زیادی وجود دارد که قیمت نهایی سیستم کنفرانس را کم و زیاد می کنند ولی، مهم ترین عامل موثر شرکت عرضه کننده است.

سیستم کنفرانس چیست؟

سیستم کنفرانس، محصول کاربردی است که می تواند از اجزای مختلفی تشکیل شده باشد و کاربرد های خیلی زیادی هم خواهد داشت. سیستم های کنفرانس سنهایزر، یکی از مدل های دیجیتال به حساب می آیند. سیستم های کنفرانس می توانند در موقعیت های مختلفی کاربرد داشته باشند. این محصولات در اداره های دولتی، شرکت های خصوصی و … به کار می آیند. البته، جالب است بدانید که این محصول کاربرد های متنوعی هم دارند. در لیست زیر یک سری از مهم ترین کاربرد های سیستم کنفرانس را مشاهده می کنید.

  • امکان دریافت صدای شرکت کنندگان در جلسه
  • امکان تصویربرداری اتوماتیک
  • اولویت میکروفن ریاست جلسه
  • پخش با استفاده از یک بلندگوی واحد درون اتاق

سیستم های کنفرانس می توانند فعالیت های شرکت شما را به طور کامل متحول نمایند. سیستم کنفرانس سنهایزر یکی از قوی ترین سیستم های فعال در این دسته به حساب می آید. این سیستم علاوه بر دارا بودن امکانات خیلی زیاد، می تواند برای ضبط صدا و کل جلسه هم مفید باشد. البته که شما باید به دنبال بهترین مدل برای خود باشید.

سیستم کنفرانس SENNHEISER
سیستم کنفرانس SENNHEISER

از بین انواع سیستم کنفرانس سنهایزر، کدام را انتخاب کنیم؟

خب انتخاب های زیادی برای تهیه سیستم کنفرانس سنهایزر در جلوی پای خریدار های گرامی قرار گرفته است که هر کدام از این راه ها و روش ها، می توانند یک سری معایب و مزایای خاص داشته باشند. سیستم های کنفرانس سنهایزر در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های با سیم و بی سیم طبقه بندی می شوند. در صورتی که شما بودجه زیادی دارید و می توانید هزینه بالایی کنید، استفاده از سیستم های کنفرانس بی سیم به شما توصیه می شود. این محصولات به زیبایی محیط کمک بیشتری می کنند. ولی اگر شما با سیم ها مشکلی ندارید و کیفیت و اطمینان برای شما حائز اهمیت است، استفاده از مدل های سیم دار به شما پیشنهاد می شود. همچنین شما می توانیدسیستم کنفرانس سنهایزر را از نظر عملکرد در دو دسته بندی اصلی طبقه بندی کنید.

مدل آنالوگ: این مدل به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین مدل های سیستم کنفرانس شناخته شده اند. قیمت سیستم کنفرانس سنهایزر آنالوگ پایین تر از دیگر مدل ها می باشد. ولی، سیگنال های آنالوگ محدودیت های نسبتا زیادی داشته و قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهند. در صورتی که شما بودجه محدود دارید این محصول برای شما مناسب است.

مدل های سیستم کنفرانس سنهایزر دیجیتال: این سیستم می تواند دارای صدای فوق العاده، عملکرد بالا و کیفیت عالی باشد. سیگنال های دیجیتال خیلی قوی تر از آنالوگ هستند و به همین علت هم استفاده از آنها به شما توصیه خواهد شد. این سیستم قابلیت پشتیبانی از دوربین های دیجیتال سالن کنفرانس را دارد و برای فیلمبرداری اتوماتیک در سالن کنفرانس به کار می رود. البته، در صورتی که شما فعالیت های مهمی را در شرکت خود انجام می دهید این سیستم بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت. شما می توانید اطلاعات بشتری را از نمایندگی سیستم کنفرانس سنهایزر دریافت کنید.

نصب سیستم کنفرانس سنهایزر
نصب سیستم کنفرانس سنهایزر

محبوب ترین مدل های سیستم کنفرانس سنهایزر در ایران

مسلما شرکتی به بزرگ و به ابعاد سنهایزر، یک مدل خاص از سیستم کنفرانس SENNHEISER را طراحی نمی کند! در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع این محصول در بازار موجود است و هر کدام از این مدل ها هم یک سری ویژگی های خاص دارند. سیستم کنفرانس سنهایزر AND cu1، یکی از قوی ترین سیستم های فعال در این دسته به حساب می آید. این محصول نه تنها به شدت محبوب است، بلکه شما می توانید از آن در موقعیت های مختلف هم استفاده کنید. شما می توانید این مدل را در دو ساختار اصلی یعنی مدل های دیجیتال و آنالوگ تهیه کنید. اصلی ترین قابلیت های این محصول شامل لیست زیر می باشد

  • کلید های روشن و خاموش کردن یونیت
  • قدرت نوبت دهی و تنظیم صف نوبت
  • طراحی زیبا، مدرن و جذاب
  • دارا بودن ولوم برای تنظیم صدای میکروفون
  • دارا بودن خروجی هدفون برای مترجم
  • قابلیت نصب بر روی یک میز ثابت

البته که این لیست تنها یک چشمه کوچک از ویژگی های این سیستم قوی به حساب می آید. همراه با این سیستم، پکیج اصلی و چند میکروفون کنفرانس سنهایزر به دست شما خواهد رسید. در نتیجه، اگر شما هم قصد خرید دارید حتما باید به دنبال بهترین مدل ها باشید. حتی نرم افزاری که بر روی این مدل نصب شده است، رابط کاربری ساده ای داشته و شما خیلی راحت می توانید آن را فرا بگیرید. جدا از سخت افزار قوی، این سیستم می تواند نرم افزار فوق العاده ای هم داشته باشد. نرم افرار فوق العاده این سیستم کنفرانس به شما اجازه مدیریت کامل دستگاه را می دهد.

شرکت تک باند نمایندگی سیستم کنفرانس سنهایزر است . جهت دریافت خدمات پس از فروش ، نصب سیستم کنفرانس سنهایزر و قیمت سیستم میکروفن کنفرانس با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!