اکو آمپلی فایر مدرسه ام پرو MPRO

نیاز به سیستم صوت در مدارس از تجهیزات بسیار مهم می باشد بنابراین انتخاب و نصب سیستم صوت مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است تا علاوه بر افزایش سطح آموزشی ارتباط بهتر و دقیق تر را بین دانش آموزان و کادر مدارس برقرار می کند . سیستم صوت مدرسه از تجهیزات مختلفی تشکیل شده است تجهیزات اصلی شامل اکو آمپلی فایر ، بلندگوی سقفی و ستونی و شیپوری ، میکروفن سیمدار و بیسیم ، کابل است . اکو آمپلی فایر مدرسه هسته تمام این تجهیزات است و میکس و پخش و فرمان توسط اکوآمپلی فایر انجام می شود . در این بخش قصد داریم اکو آمپلی فایر مدرسه ام پرو MPRO را به شما معرفی کنیم .

انتخاب و خرید اکو آمپلی فایر مدرسه MPRO

تنوع در تولید کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است یکی از مشکلاتی که در انتخاب و خرید آکو آمپلی فایر مدرسه وجود داشت نبود تنوع آن بود و شما نمی توانستید وات مورد نیاز را برای سیستم خود انتخاب کنید . اکنون شرکت MPRO تایوان با تولید وسیع در زمینه تجهیزات صوت انواع مدل های اکو آمپلی فایر را برای مدارس تولید کرده است و شما باتوجه به تعداد بلندگوها ، خط ها و وات نهایی بلندگوهای نصب شده در مدرسه می توانید آمپلی فایر موردنظر خود را انتخاب کنید.

در این بخش قصد داریم اکو آمپلیفایرهای ام پرو سری PV را به شما معرفی کنیم این سری از تولیدات ام پرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و توانسته رضایت بالایی از مشتریان را جلب کند.
اکو آمپلی فایر MPRO PV شامل مدل های MPRO PV6260 , MRO PV6360 , MPRO PV6460 , MPRO PV6600 , MPRO PV6760 می شود و همچنین MPRO PV-750 , MPRO PV-100 , MPRO PV-1200 , MPRO PV-1500 , MPRO PV-200 در پروژه های بزرگ صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از امکاناتی که در سیستم صوت مدرسه بسیار بکار می آید سیستم زون بندی با ولوم کنترل است . برروی اکو آمپلی فایر مدرسه ام پرو MPRO از 6 خط زون بندی بهمراه ولوم کنترل مجزا استفاده شده است و شما می توانید صدای هربخش را بصورت مجزا کنترل و یا قطع کنید . برای مثال در زمان زنگ تفریح می توان صدای بلندگوهای حیاط را افزود و صدای بلندگوهای داخل سالن را کم و یا قطع کنید و توسط ولوم می توان حجم صدای بلندگوها را باتوجه به تعداد دانش آموزان و یا برنامه های در حال اجرا کنترل کرد.

ورودی های میکروفن با قابلیت تنظیم صدای هرلاین با ولوم مجزا و ورودی فلش مموری و بلوتوث از دیگر قابلیت های این آمپلی فایر مدرسه است .

امکانات اکو آمپلی فایر مدرسه ام پرو MPRO

ورودی فلش مموری و بلوتوث نسخه 4 جهت پخش فایل های صوتی در کنار ورودی های میکروفن و aux
دارای سیستم رادیو دیجیتال برای دریافت انواع شبکه های رادیویی
قابلیت اتصال همزمان آلات موسیقی و پخش کننده ها
مدار پیش زنگ دینگ دانگ و ملودی زنگ تفریح به همواره کلید مدار آژیر خطر برای اعلام مواقع اضطراری
ولوم های اکو ، تکرار و تاخیر جهت افکت دادن به صدای سخنران و خواننده
یکی از مواردی که فقط در آمپلی فایرها M.PRO طراحی شده است تنظیم گین ورودی میکروفن اولویت شماره 1 است که توسط پتانسیومتر مربوطه قابل تنظیم است.
طراحی بدنه مقاوم و زیبا از دیگر ویژگی های آمپلی فایر ولتی اهمی MPRO است که توسط آلومینیوم خش دار طراحی شده است .
مدار محافظ داخلی آمپلی فایر در برابر اتصال کوتاه ، اضافه بار و ولتاژ اضافی
ورودی جهت اتصال به تلفن سانترال جهت پیج کردن با تلفن های رومیزی سانترال
قابلیت اتصال به کامپیوتر ، گوشی موبایل و سایر پخش کننده ها جهت پخش فایل های صوتی
میکسر و تقویت کننده اولیه پری امپ
نمایگشر LCD جهت نمایش وضعیت دستگاه و آهنگ های در حال پخش
تعغیر آهنگ ها به صورت تک تک و آلبومی
مجهز به سیستم اسمارت ( خنک کننده اتوماتیک )
دارای ریموت کنترل ، رک مونت ( قابلیت نصب در رک استاندارد )
ساخت تایوان
دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

نصب و خدمات پس از فروش توسط شرکت تک باند نماینده MPRO انجام می شود . جهت دریافت مشاوره و قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!